S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 

KONTAKTY

MERCONTROL CS spol s.r.o.
nám. Em. Zahna 168
687 66 Květná Česká republika
tel: +420721477345
info@revizeshop.cz

ANKETA

Máme rozšířit sortiment o Svářečky ?

Ano, je to dobrá volba 30% Ne, neni to dobrý nápad 24% Určite áno, hlavne EXTOL, OMICRON, ASIST, atd 23% 24%

AKČNÍ CENA

naše cena 9 920 Kč
akce
Doprava zdarma
naše cena 120 000 Kč
akce
Doprava zdarma
top produkt

náhrada M11 W a M11

HM-TP21-6VF/W-M10

naše cena 24 959 Kč
akce
Doprava zdarma
top produkt

Úvod » Revizní přístroje » Testery solárních panelů » Megger EVCA210 - EVSE adaptér


        

Megger EVCA210 - EVSE adaptér

+ doprava zdarma

 

Doprava zdarma

Dostupnost: Skladem
Doba dodání Zboží Vám můžeme doručit již 02.04.2025 do 18:00.
Stačí, když zboží objednáte nejpozději dnes do 13:00
Číslo produktu: 1013-317
Výrobce: Megger
Kontakt:: info@revizeshop.cz
EAN kód: 5036175241387
naše cena bez DPH : 13 700 Kč
naše cena s DPH (21 %):
16 577 Kč

do košíku:
  ks  

Megger EVCA 210 - adaptér pro měření nabíjecích stanic pro elektromobily

Megger EVCA210/EVCA210-UK jsou kompaktní, uživatelsky nenáročné adaptéry, nabízející všechny funkce potřebné pro kompletní otestování AC nabíjecích stanic (režim 3) pro elektrická vozidla. Adaptéry EVCA210/EVCA210-UK, speciálně navržené tak, aby splňovaly britské, evropské a jiné mezinárodní normy a směrnice týkající se elektrických instalací, lze při použití vhodných konektorů používat k testování všech jedno- i třífázových nabíjecích stanic pro elektrické vozidla.

Vlastnosti:

  • Tlačítko pro předběžný test řidiče PE
  • Tlačítko pro simulaci chyby CP Error „E“
  • Tlačítko pro simulaci chyby PE Error (porucha uzemnění)
  • Otočný přepínač pro simulaci stavu signálu PP
  • Otočný přepínač pro simulaci stavu signálu CP
  • Nabíjecí konektor typu 2 pro nabíjecí stanice s výstupní zásuvkou na panelu nebo fixním kabelem s konektorem pro připojení k vozidlu
  • Nabíjecí konektor typu 1 pro nabíjecí stanice s fixním kabelem a konektorem pro připojení k vozidlu (Například Mitsubishi PHEV) – volitelné příslušenství modelu EVCA210/standardní součást modelu EVCA210-UK
  • Krytí IP54
  • Přepravní pouzdro
  • Bezpečnostní kategorie CAT II 300 V
  • Splňuje směrnici o zařízeních nízkého napětí LVD 2014/35


Slouží pro testování funkčnosti a bezpečnosti nabíjecích stanic. Tyto adaptéry umožňují testovat nabíjecí stanice pro elektromobily pomocí vhodných jednoúčelových nebo multifunkčních měřicích přístrojů v souladu s normami IEC/EN 61851-1 a IEC/HD 60364-7-722. Nabíjecí stanice by se měly testovat po instalaci a následně v pravidelných intervalech.

Testovací adaptéry Megger EVCA210/EVCA210-UK jsou navrženy tak, aby simulovaly připojení elektrického vozidla k testované nabíjecí stanici. Po připojení adaptéru může technik simulovat spuštění nabíjecího procesu zvolením vhodného stavu signálů Proximity Pilot (PP) a Control Pilot (CP). Měřící přístroje lze připojit prostřednictvím síťové zásuvky na předním panelu nebo pomocí 4 mm svorek L1, L2, L3, N, PE. 2 přídavné svorky se signálem CP umožňují technikovi sledovat signál CP na osciloskopu.

Adaptéry jsou navíc vybaveny funkcí manuálního předběžného testu řidiče PE, pomocí které může uživatel před dalším testováním nabíjecí stanice ověřit, zda se na vodiči PE nenachází nebezpečné napětí. V případě nevyhovujícího výsledku tohoto testu se musí testování ukončit, protože na řidiči PE se může nacházet nebezpečné napětí. Před dalším postupem je nutné vyhledat příčinu a případnou chybu opravit. Adaptéry navíc nabízejí dva další manuální testy: „CP Error“, simulující chybu v obvodu Control Pilot, a „PE Error“, při kterém se odpojuje vodič PE. Při obou testech se ověřuje, zda dojde k správnému odpojení výstupu nabíjecí stanice.

Před testováním pomocí tohoto adaptéru by se měl uživatel seznámit s příslušnými normami: EC 61851-1:2017, Systém nabíjení elektrických vozidel vodivým propojením. Část 1: Všeobecné požadavky IEC 60364-7-722:2018 Elektrické instalace nízkého napětí. Část 7-722: Požadavky na zvláštní instalace nebo prostory. Napájení elektrických vozidel a také se vší dokumentací k samotné nabíjecí stanici.

Adaptér Megger EVCA210-UK se standardně dodává s dvěma propojovacími kabely: jeden má konektor typu 2 pro nabíjecí stanice s výstupní zásuvkou na panelu nebo s fixním kabelem s konektorem pro připojení k vozidlu a druhý má konektor typu 1 pro nabíjecí stanice s fixním kabelem s konektorem typu 1, jako například na vozidlech Mitsubishi PHEV.

Adaptér Megger EVCA210 se dodává pouze s konektorem typu 2.

Vstupní napětí do 250 V (jednofázový systém)/do 430 V (třífázový systém)
Vstupní frekvence 50/60 Hz
Předběžný test PE ano – tlačítko
Simulace chyby CP Error „E“ tlačítko
Simulace PP nepřipojeno, 13 A, 20 A, 32 A, 63 A
Stavy CP A, B, C, D
Chyba CP Error „E“ Ano
Chyba PE Error (porucha uzemnění) Ano
Měřící svorky Max. 250/430 V, CAT II 300 V, Max. 10 A
L1, L2, L3, N a PE
Síťová zásuvka
Max. 250 V, CAT II 300 V Max. 10 A
Poznámka: Nezatěžujte současně síťovou zásuvku i měřící svorky!
Svorky pro testování signálu CP cca +/–12 V, CAT 0 (za
normálních podmínek)
Kategorie měření CAT II 300 V
Nadmořská výška max. 2000 m
Rozměry (Š × V × D) 225 mm x 145 mm x 62 mm
(bez propojovacího kabelu a
měřicího kabelu)
Hmotnost cca 780 g
Krytí IP IP54
Směrnice CE Splňuje směrnici o zařízeních
nízkého napětí LVD 2014/35/EU
Bezpečnost IEC/EN 61010-1:2010
IEC/EN 61010-2-030:2010
Rozsah pracovních teplot 0 – +40 °C
Rozsah skladovacích teplot –10 – +50 °C
Referenční rozsah vlhkosti 10 – 60 % (relativní vlhkost bez
kondenzace)
Pracovní rozsah vlhkosti 10 – 85 % (relativní vlhkost bez
kondenzace)


Rozsah dodávky:

  • EVCA210
  • Nabíjecí konektor typu 2
  • Měkké přepravní pouzdro
  • Návod k obsluze

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

M2Q1YTlk